Warning: Creating default object from empty value in /usr/home/old.fundaciolasalutalta.org/web/wp-content/themes/boldnews/functions/admin-hooks.php on line 160

INAUGUREM EL PROJECTE A100

El divendres 1 d’abril vam inagurar l’espai que acull el Centre Obert d’adolescents, un nou projecte de l’entitat identificat amb el nom A100

Per un costat, Francesc Gil, com a president de la Fundació, va iniciar els parlaments apropant que aquesta ampliació ha nascut de la necessitat de manca de recursos socioeducatius per a adolescents detectada al barri. Tot seguit, Dolors Sabater, alcaldessa de la ciutat i regidora del districte La Salut – Llefià, va dedicar unes paraules als adolescents del projecte per animar-los a estimar-se al barri i fer-se’l seu, tot teixint xarxes i cuidant la relació entre les diverses comunitats que hi conviuen. A continuació, van prendre la paraula els propis participants, fent un agraïment per fer possible la creació d’un espai com aquest, per tot el que els pot aportar com a éssers sociables. Finalment, Maria Nadeu, directora de la Fundació, va contextualitzar la inauguració dins el procés participatiu que ha implicat, durant més d’un any, a professionals i voluntaris de l’entitat, als propis infants i participants del projecte, a altres joves que han passat per la Fundació, a entitats amb accions similars, a instituts del barri, i a serveis de l’administració de la ciutat, entre d’altres, per tal de poder dissenyar un projecte adaptat a les necessitats específiques detectades.

Així doncs, van ser moltes les persones que, sentint-se part de la Fundació i el projecte, es van aplegar al nou local situat al carrer Pau Piferrer nº 117, per compartir una tarda festiva creant un ambient molt còmode i familiar. En efecte, des de la Fundació s’espera que aquest projecte pugui donar més vida al barri, i així es va voler materialitzar a partir d’una acció molt concreta per tal d’omplir de color la paret de l’exterior de la Fundació.

Tags: , ,

No comments yet.